Algemene ledenvergadering 30 januari 2016

HEM_1381 groepsfoto 3Op 30 januari houdt De Windvogel een ALV. Deze ALV is bedoeld om de leden te informeren over de voortgang van de nieuwe projecten en voor besluitvorming over de aankomende investeringen in de ontwikkeling van sommige projecten. Alle leden ontvangen medio januari de agenda en stukken.

Nieuwe ontwikkelingsstrategie gebaseerd op samenwerking
De Windvogel voert sinds een paar jaar een nieuwe ontwikkelingsstrategie, wat een aantal nieuwe projecten heeft opgeleverd. Deze projecten zijn gebaseerd op samenwerking. Dit heeft als gevolg dat De Windvogel in de toekomst steeds meer deelnemer wordt in grotere duurzame energie projecten in plaats van zelf haar eigen windturbines te bouwen. Bijvoorbeeld onze investering in burgerwindmolen De Coöperwiek van Zuidenwind. Ook zijn we nu betrokken bij de volgende samenwerkingsprojecten: het grote agroburger-windpark in de Drentse Monden en de herstructurering van 220 windmolens in Flevoland via het windpark van de Windvereniging Zeewolde.

Omdat de bouw van deze windmolens verwacht wordt vanaf 2017 houden we rekening met investeringen in 2016. U kunt de gehele begroting van 2016 van de penningmeester lezen in de pdf versie van de Windvaan december 2015.

Tijd: Van 15 tot 17 uur: volledige programma ALV volgt. Vanaf 17 uur is er een nieuwjaarsborrel ter ere van onze nieuwe projecten.

Locatie: Herculesplein 5, Utrecht

Agenda:
1. Opening en vaststelling agenda
2. Mededelingen
3. Notulen ALV 9 mei 2015
4. Stand van Zaken en Dankwoord: windmolens De Volhouder en De Windvogel
5. Voorstel Investering in het voortraject van het park van Windvereniging Zeewolde
6. Voorstel van een Extra Investeringsmogelijkheid ook voor niet-leden

One thought on “Algemene ledenvergadering 30 januari 2016